قوانین از قلم افتاده
بفرما مقاله حرف دل کتاب و....
عـکس کتاب مقاله دانستنی....

قوانینی که نیوتن از قلم انداخت ::
اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد! قانون تلفن: اگر شما شماره‌ای را اشتباه گرفتید، آن شماره هیچگاه اشغال نخواهد بود!
قانون تعمیر :
بعد از این که دستتان حسابی گریسی شد، بینی شما شروع به خارش خواهد کرد! قانون کارگاه: اگر چیزی از دست‌تان افتاد، قطعاً به پرت‌ترین گوشه ممکن خواهد خزید! قانون معذوریت: اگر بهانه‌تان پیش رئیس برای دیر آمدن پنچر شدن ماشین‌تان باشد، روز بعد واقعاً به خاطر پنچر شدن ماشین‌تان، دیرتان خواهد شد!
قانون حمّام:
وقتی که خوب زیر دوش خیس خوردید تلفن شما زنگ خواهد زد! قانون روبرو شدن: احتمال روبرو شدن با یک آشنا وقتی که با کسی هستید که مایل نیستید با او دیده شوید افزایش می‌یابد! قانون نتیجه: وقتی می‌خواهید به کسی ثابت کنید که یک ماشین کار نمی‌کند، کار خواهد کرد!
قانون تنفّر :
اگر در دانشگاه از کسی بدتان می آید،او چپ و راست جلوی شما ظاهر میشود! قانون بیومکانیک: نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد! قانون تئاتر: کسانی که صندلی آنها از راه‌روها دورتر است دیرتر می‌آیند! قانون قهوه: قبل از اولین جرعه از قهوه داغتان، رئیس‌تان از شما کاری خواهد خواست که تا سرد شدن قهوه طول خواهد کشید.
قانون پیش بینی اگه پیش بینی یک اتفاق ناگوار را برای خود در آینده ی نزدیک، کرده باشید و خودتان را برای آن آماده کرده باشید ، مطمئن باشید آن اتفاق به وقوع نمی پیوندد!قبل و بعد از ازدواج  زن در عربستان!!! Oh God! Thanks… در ایران: خاک بر سرت حلیمه! بازم دختر زاییدی؟!؟! در عربستان: نعم؟؟البنت؟؟؟؟!!! لا لا لا! أنا بد بخت! سنگ سار یا زنده فی القبر هذه الدختر!یه نامه واسه کسی که دوسش داری علاقه و محبّت شدیدی که سابقا به تو ابراز می کردم بیشتر می شود و هرچه تو را بیشتر می شناسمگلهای بهاری کوتاه بود امّا ازدواج ما سر بگیرد، تمام عمرخوشبخت خواهیم بود و حال لازم است که بگویممحبّت است و من تصمیم گرفتم برای همیشهیکی در میان بخوان!

 

 

 

 

 

 



 

 

 


مرد: آره، دیگه نمی‌‌تونم بیشتر از این منتظر بمونم! زن: می‌‌خواى من از پیشت برم؟ مرد: نه! فکرش رو هم نکن! زن: منو دوست داری؟ مرد: البته! زن: آیا تا حالا به من خیانت کردی؟ مرد: نه! چرا چنین سوالى می‌‌کنی؟ زن: منو مسافرت می‌‌بری؟ مرد: مرتب! زن: آیا منو می‌‌زنی؟ مرد: به هیچ وجه! من از این آدما نیستم! زن: می‌‌تونم بهت اعتماد کنم؟ . . .

.

.

: بعد از ازدواج:

 


متن را این دفعه از پائین به بالا بخوانید!!!






 

 


در امریکا به او می گویند :زنیکه سیگاری در ایران به او می گویند : زنیکه معتاد فاحشه خیابانی لجن! و در عربستان او را سنگسار می کنند!

 

 

در امریکا به او می گویند : فمنیست در ایران به او می گویند :تهمینه میلانی و در عربستان او را سنگسار می کنند!

 

 

در امریکا : احتمالاً او یک زن خیابانی و بی خانمان بوده. در ایران:احتمالاً شوهر غیرتی اش او را کشته در عربستان: صد در صد بر اثر جراحات وارده ناشی از سنگسار به قتل رسیده است!

 

 

در امریکا اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و … تحصیل نمایند. در ایران اجازه دارند در پزشکی ، حقوق ، مهندسی و …. به شرط تفکیک جنسیتی تحصیل نمایند در عربستان اجازه دارند از بین بی سوادی و سنگسار یکی را برگزینند!

۵- مادر:

در امریکا: مادر و پدر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان هستند. در ایران: مادر مسئول نگه داری و تربیت و بزرگ کردن فرزندان است. در عربستان:فرقی نمی کند که مادر مسئول چیست چون در هر صورت سنگسار می گردد.

 

 

در امریکا:درخواست طلاق می دهد و نیمی از سرمایه شوهرش به او میرسد( زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی:دو هفته) در ایران:در خواست طلاق می دهد و در صورتی که هیچ ادعایی نسبت به نفقه و مهریه نداشته باشد میتواند از همسرش جدا گردد(زمان بین درخواست طلاق و اتمام مراحل قانونی: 14 الی 15 سال!) در عربستان:درخواست طلاق میدهد و شوهرش اجازه دارد او را سنگسار کند!

 

 

در امریکا نیازی به اجازه کسی برای انجام کارهایش ندارد. در ایران تنها برای دست شویی رفتن و تنفس نیازی به اجازه کسی ندارد! در عربستان اصولاً هیچ اجازه ای ندارد!!!

 

 

در امریکا:

 

 

در امریکا: طلاق …. در ایران: فحش، کتک ، اسید ، چاقو ، قتل ناموسی….. در عربستان: به دلیل دلخراش بودن صحنه ها از بیان آن عاجزیم...!!!!...



 

دروغ و بی اساس بوده و در واقع نفرت من نسبت به تو

روز به روز

به دورنگی تو نیز بیشتر پی می برم

و این احساس در قلبم جای می گیرد که بالاخره باید

از هم جدا شویم و دیگر به هیچ وجه حاضر نیستم که

روزی شریک زندگی تو باشم.اگرچه عمر آشنایی ما مانند

در همین مدّت کوتاه توانستم به طبیعت پست و هوس های زشت تو پی ببرم و

بسیاری از صفات و اخلاق تو برایم روشن شده و مطمئن هستم که

این رفتار و طبع بدخوی تو بالاخره مرا بدبخت خواهد کرد.

اگر

را با پشیمانی خواهم گذراند و اگرچه پایان افسانه ی آشنایی ما جدایی بود، ولی جدا از هم

 

 

این موضوع را هیچ گاه فراموش نکن و مطمئن باش

این نامه را سرسری نمی نویسم و چه قدر ناراحت کننده و کشنده است که اگر

باز هم بخواهی در صدد دوستی با هم باشیم؛بنابراین از تو می خواهم

جواب نامه را ندهی،چون نامه تو سراسر

دروغ و تظاهر است.البتّه شاید به نظر خودت

 

 

تو و یادگاری های تلخ عشقت را فراموش کنم،چون دیگر به هیچ وجه نمی توانم

شریک زندگی تو باشم و تو را بسیار دوست داشته باشم.

حال خواهش می کنم اگر می خواهی حقیقت را دریابی،تمام سطرها را


 

 

۹- زنی به شوهرش خیانت کرد….

 

۸- تبریک میگم شما پدر شدید.بچتون یه دختره

 

۷- یک دختر 18 ساله:

 

۶- اگر زنی بخواهد از شوهرش جدا شود:

 

۴- زنان:

 

۳- اگر جسد زنی در یکی از میدان های شهر و درون یک کیسه پلاستیکی پیدا شود:

 

2- اگر یک زن برای برابری حقوق زن و مرد تلاش کند:

 

1- اگر یک زن سیگار بکشد:

قبل از ازدواج:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION