علائم معتادین به اینترنت
بفرما مقاله حرف دل کتاب و....
عـکس کتاب مقاله دانستنی....

علائم معتادین البته به اینترنت  Html در میارین و آدرسشو به استادتون میدین! یا در هنگام تایپ اون تو هر صفحش آدرس پست الکترونیک و وبسایت یا وبلاگتون رو حتی اگه کاملا بی ارتباط با اون موضوع باشه می نویسین و بعد چاپش می کنین!


 

 

اگه این علائم تو شما وجود داره شک نکنین به اینکه شما معتاد شدین! البته معتاد به اینترنت!!

1.بعد از خاموش کردن سیستمتون احساس پوچی بهتون دست میده و احساس می کنین که یه چیزی رو گم کردین یا کسی رو از دست دادین!!

2.تحقیق و پروژه های دانشگاهیتونو به فرمت

3.به جای دید و بازدید از دوستان و فامیل هاتون و صحبت کردن با اونها براشون ایمیل می فرستین!

4.هر روز صبح قبل از خوردن صبحانه ایمیلتون رو چک می کنین! یا در طول روز بیست دفعه به ایمیل و وبسایت یا وبلاگتون سر می زنین!

5.بیشتر دوست دارین تو خونه باشین و تو اینترنت گشت بزنین تا اینکه با کسی برین بیرون و قدمی بزنین!

6.اگه چند روز به سیستمتون دسترسی نداشته باشین یا نتونین روشنش کنین و تو اینترنت برین،احساس گیجی و گنگی می کنین و خواه نا خواه حواستون وسط کاراتون می ره به کامپیوتر و اینترنت و خبرای اونجا و هر جور که شده سعی می کنین به یه سیستم دسترسی پیدا کنین تا باهاش برین تو اینرنت!

7.به جای پرسیدن سوالاتون از آدمای دور و برتون ( حتی متخصصین اونها ) یا خوندن کتابهایی مرتبط با اون،سعی می کنین جواب سوالاتتون رو از تو اینترنت سرچ کنین!

8.یکی از آرزو هاتون این شده که به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشین و شبا خوابشو می بینین!! و وقتی هم که بهش دسترسی پیدا می کنین،نمی دونین باید چیکار کنین و هول میشین!!!

9.برای مراسمی مثل جشن تولد دوستان و آشناهاتون،چندتا عکس باحال از تو اینترنت دانلود می کنین و باهاش یه کلیپ تصویری می سازین و بهشون هدیه می دین!

10.تعداد دوستای اینترنتیتون بیشتر از دوستای بیرونی شما هستن و با دوستای اینترنتیتون صمیمی تر و خوش برخوردتر هستین!

11.بیشتر دوست دارین بازی های کامپیوتری رو حتی با گرافیک پایین و خیلی ساده اما آنلاین انجام بدین!

12.شبا تا صبح با این و اون ( گاهی وقتا با ده بیست نفر همزمان!! ) چت می کنین و از ناخون انگشت کوچیکه ی پای فیل تا رموز و زیبایی های کهکشان ها با هم صحبت می کنین!! و صبح ها نمی تونین زودتر از 11 – 10 بیدار شین!

13.آرزو می کردین ای کاش میشد مثلا نون رو دانلود کرد تا دیگه مجبور نشین صبح زود برین نون وایی و اینقدر تو صف نون وایی وایستین!!

14....!!...!

خوب حالا این علائم تو شما هم هست؟! اگه این علائم تو شما هست مطمئن باشین که شما دیگه یه معتاد حرفه ای به اینترنت شدین و از همین حالا فکر درمون خودتونو بکنین!!...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط CAPTION